måndag 16 februari 2009

Trött

Helt meningslös var skolan idag. Började med mentortid(snackade bort lektionen om klassresor), musik, lunch, idrott, svenska(såg på film), och sen spanska då vi bara repeterade inför provet på torsdag!
Nu måste jag egentligen plugga, har nämligen prov imorn, kemi.. och sen ska jag iväg till träningen! Btw, var tvungen att köpa "aerobicskor" men dem är jätte fula, seriöst jag tänker inte lägga ca 700 spänn på ett par skor jag bara tänker använda när ingen ser xD. Men hittade iaf ett par mer normala.

Juste! höll på glömma KAJSA. haha (se bild) och Nilufer är ehm.. cool..


Rosa såklart!


Cattis på idrotten


Musiklektionen var ju inte helt meningslös

4 kommentarer:

  1. Hahahahahhahahaha ja e fan snyggast:P skämdes inte ett dugg hahahah

    SvaraRadera
  2. Haha mjo(y), massa blickar ! xD

    SvaraRadera
  3. HAHAHAAHA xD vfr händer skojjiga saker bara när jag e borta >.< buhu! närråh :P men

    SvaraRadera